Verzending en Levertijd
Wat zijn de levertijden van Stijlvol Exclusief?
Als u een product bij ons besteld dan proberen wij na betaling uw pakket dezelfde dag of de dag erna naar u te verzenden, u krijgt van ons dan een track en trace code van de bezorgservice die u hebt gekozen. Wij verzenden het liefst met PostNL en DHL. Na verzenden ligt het verder bij de bezorgservice. Het kan zijn dat er met drukte bij de bezorgervice vertraging oploopt. Dan zijn wij niet aansprakelijk maar adviseren wij contact op te nemen met de gekozen bezorgservice.
Jammer, het product wat ik wilde is niet meer op voorraad, en nu?
Wat jammer dat het niet meer op voorraad is, wij kunnen het proberen om iets nog na te bestellen, maar wij willen onze exclusiviteit behouden en kopen niet van alles een paar stuks in maar vaak enkel en is uitverkocht vaak ook echt uitverkocht, maar bel of mail gerust en proberen we u zeker nog te helpen.
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Bij een bestelling boven de €100.00 zijn de verzendkosten altijd gratis.
Wij verzenden met PostNL en DHL. Zijn het afwijkende maten dan wordt u door ons op de hoogte gehouden. Ook staat er soms dat je pakket alleen afgehaald kan worden, dit is dan ivm met kwetsbaarheid van het artikel. Ook is het mogelijk om andere artikelen af te halen in onze showroom.
Ik wil nog iets erbij kopen of heb spijt van mijn bestelling, kan ik nog aanpassen/annuleren?
Het kan gebeuren dat je nog iets vergeten bent en al hebt betaald, of dat je spijt hebt gekregen van je bestelling, bel of mail dan even dan gaan wij kijken wat wij nog voor je kunnen doen en vinden we vast wel een oplossing.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het kan zijn dat je niet tevreden bent over je bestelde artikel (en). Stuur dan je artikelen onbeschadigd en goed verpakt weer terug. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Vul wel het retourformulier even voor ons in.